onsdag 21. mars 2012

Skuffe-eske til en Jubilant

Her har jeg laget en eske til en pengegave.
Den er 10x8,5x2 cm.

Papiret jeg har brukt er fra Memories, pynten fra Tim Holtz og
Europris (hjørnet). Tallet laget jeg ved å skrive ut fra pc'n, tegne av
på sort bazzil og klippe for hånd, for så å bruke embossingpulver "black sparkle".
Nedi skuffen skrev jeg et passende dikt til
en som er halvveis til 100!

Er med på disse utfordringene med denne:
Scrappe glede i Måselv - Anything goes
Kort-o-Mania - Gutta Boyz
Nordsalten hobbyklubb - Maskulint

4 kommentarer:

  1. Virkelig lekker eske:-))

    Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.

    Sylvia

    SvarSlett
  2. Flott skuffekort. Er en variant jeg ikke har prøvd før. Så veldig fint ut da. Takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  3. Det var lekkert og kreativt! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Superfin ask! Tack för att du tävlar med Kort O Mania!

    SvarSlett