onsdag 21. mars 2012

Pyntet Påskeegg-eske

I dag har jeg pyntet min aller første påskeegg-eske!
Den er i favorittfargen min, lilla, og hva er vel ikke finere enn
lilla og gult? Jeg ELSKER påske! :)
Jeg laget to lange remser i gult og lilla, som jeg har brukt MS border punch på.
Så lagde jeg to buketter som jeg satt sammen, slik at de "pekte" hver sin vei.
Jeg brukte av de blomsterne jeg hadde i samlinga som syntes å passe
bra sammen i en påskebukett. Så avsluttet jeg med en stor lilla blomst
for å skjule spleisingen av bukettene.
Teksten har jeg skrevet ut fra pc'n og brukt spennbinders
Ovales LG og Scalloped Ovales LG til å lage et lite skilt.
Siden det snart er vår, syntes jeg det var på sin plass med en herlig
sommerfugl også! (MS Punch)



Inni esken har jeg laget et enkelt lite kort i samme fargene som på utsiden.
Stempelet er fra Kreativ Hobby og var en av fjorårets julekalendergave
fra samboeren min! Har brukt det masse i det siste! Så han glimter til han også! ;)
Har brukt Spellbinders Classic Circle og Scalloped Circle som en liten ramme.
Sommerfuglene er som utenpå en MS Punch, disse i en mindre versjon.

11 kommentarer:

  1. Gorgeous easter gift, love it. Thanks for sharing with us at LIIU, good luck. Hugz Suzanne

    SvarSlett
  2. Kjempesøt og en sprek fargekombinasjon! Flott pyntet til en heldig mottaker for disse påskeeggene er knallgode ;)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  3. A gorgeous set,
    Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!
    I have candy if your interested
    http://fleurapassionforcraft.blogspot.com/
    Hugz Fleur xXx

    SvarSlett
  4. Wow, this is great, love the idea of adding a card on the inside too. Such beautiful details and a gorgeous gift!
    Thanks for entering our Three in a Row challenge for Allsorts this week and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    SvarSlett
  5. Kjempeflott eske, herlige farger du har brukt! Tenker mottaker blir glad for denne!

    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby denne mnd!
    Klem

    SvarSlett
  6. What a cute idea! Thanks for joining in all the fun at LIIU this month and show off those flowers!

    SvarSlett
  7. Kjempefin! Takk for at du deltar i Kreativ Hobby sin utfordring!

    SvarSlett
  8. So cute!!! Great Easter colors and creation!! Thanks for sharing in Let’s Ink It Up’s *Show us your flowers* challenge and good luck !

    Hugzzz

    Tammy, LIIU DT at Créations LaDiva :) xx

    SvarSlett
  9. Beautiful gift. Love when people think outside the box and create. Thank you for sharing and joining in at LIIU. Hugs, Velma

    SvarSlett
  10. Wonderful project, thank you for sharing it with us at Crafty Ann's
    Ann x

    SvarSlett
  11. Beautiful work. Thank you for sharing it with us at Crafty Ann's.
    Jen x

    SvarSlett