mandag 13. februar 2012

Jeg elsker deg

Her er et Valentineskort til fra meg!
Motivet med de forelskede bjørnene har jeg funnet på nett
og fargelagt med Touch Markers.
Bakom motivet har jeg brukt en hjertekakeserviett.
Jeg har også prøvd meg på en "hjemmelaget" blomst.
Tipset fikk jeg hos StampARTic. Jeg har brukt Retroblomst-punchen min
og "Scroll And Hearts Edger Punch" fra EK.
Den ser slik ut:
Inni kortet har jeg stemplet med et rosestempel fra Memories og fargelagt
det med Touch Markers, og et tekststempel fra Kort & Godt.





9 kommentarer:

  1. hello...aaah fab adorable card, thanks for sharing with CRAFTY CATZ this week, x carol

    SvarSlett
  2. Such a cute card and fab bears !! Thanks for playing along with us this week at The Crafty Pad !!

    hugs Diane xx

    SvarSlett
  3. Så søtt kort med et koselig motiv :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  4. so so cute, i love it
    thanks for playing with us at BTC&G this month
    hugs
    céline

    SvarSlett
  5. This is so sweet, love those little bears and the inside of your card is so pretty too. Thank you for joining us over at The Joanna Sheen challenge this month. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x
    DT member

    SvarSlett
  6. cute card and thanks for joining us at Crafty Catz

    SvarSlett
  7. Kjempesøtt kort! Takk for at du deltar i Trykkpressa, lykke til:)

    SvarSlett
  8. Et vakkert bidrag fra deg til Papirdokkenes utfordring. Takk for at du deltar og lykke til.

    Angella

    SvarSlett
  9. Awww-love these teddies thanks for joining in with bythecuteandgirly this month :) x

    SvarSlett