onsdag 8. februar 2012

Vil du være min Valentin?


Har laget et Valentines kort med et Vintage motiv jeg fant på nettet.
Første gang jeg lager kort med denne bretteteknikken, så det var gøy!
Har brukt dies fra spellbinders og swirls fra Marianne Design.
Inni kortet har jeg laget et felt til å skrive på og dekorert med
et hjørnestempel.

Utfordringer jeg er med på:
Kreativ Hobby - Til en hjertevenn
StampARTic - gjør noe nytt
Sweet Stampin' - The one I love
OLLCB #98 - Be my Valentine
Digital Tuesday #146 - Pink or Red

post signature

6 kommentarer:

  1. Very pretty card. Thanks for joining us at sweet stampin this week. Kim

    SvarSlett
  2. Så koselig motiv og et lekkert kort! Takk for at du deltar i Kreativ Hobby's utfordring!

    SvarSlett
  3. Oh my word this is beautiful I so love that gorgeous image, the card fold, design and colours look wonderful, thank you for joining our challenge at OLLCB
    Hugs
    Lorraine x

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, og dette er en kjempeflott bretteteknikk!
    Takk for at du deltar i utfordringen vår hor StampARTic, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  5. Lovely card.

    Thanks for sharing at Sweet Stampin this week.

    Hope to see you again soon.

    Susan x

    SvarSlett
  6. Super sweet card, love the design! Thanks for joining in at Sweet Stampin' :o) Lisa x

    SvarSlett