fredag 28. oktober 2011

vintage lys

Ei venninne og samboeren fikk disse hjemmelagde
lysene i innflytningsgave fra oss! Kjekt å gi noe som man lager selv!


Det er 2 lys med vintage bilde på og et med en personlig tekst.

Fremgangsmåten er veldig enkel, hvis du har utstyret som trengs!
(Pc, fargeprinter, silkepapir, embossing-pistol, stearinlys)

Jeg teiper fast hvitt silkepapir på et kopiark, setter det i bakskuffen
på printeren min og printer ut ønsket bilde. Så klipper jeg forsiktig
rundt bildet og legger det inntil lyset jeg vil ha det på og bruker
embossing-pistolen til å smelte bildet forsiktig inn! VOILA! Ferdig!
Som pynt har jeg brukt noen sommerfugler (MS), blomster,
blonder og perler.



Jeg har laget mitt eget "stempel" for anledningen i paint!
Der kan man mikse litt med fonter, plasseringen av teksten,
størrelser og farger! Lurt hvis man vil ha det litt mer personlig!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar