søndag 16. oktober 2011

Rundt dåpskort


Et rundt easel-dåpskort med motiv fra flinke Anne Bodil!
Hun har mange digistempel som jeg fargelegger med Touch Markers.
Ellers har jeg brukt Marianne Design dies til selve kortet
og Spellbinders på "Til Dåpsbarnet"
Jeg printet ut teksten på PC'n, for det er ikke alltid like lett å finne
ett stempel som passer til størrelsen etc...

Navnet er skrevet med små gjennomsiktige
bokstav-klistremerker, usikker på hvem som lager de, men de er geniale!
Kan brukes på det meste!

Utfordringer jeg er med på:
Card and Scrap #18 - IKKE firkantet
Bearly Mine #21 - Easel
Southern Girls #29 - boys/men

post signature

4 kommentarer:

  1. Super sødt dåbskort.

    Tak fordi du deltager i Card and Scraps udfordrin.

    SvarSlett
  2. Wow this is gorgeous the shaped easel card is super so is the image, colours and design, thank you for joining us at Bearlymine Challenges.
    Hugs
    Lorraine x

    SvarSlett
  3. this is adorable, i love the shape so much it works really well with the baby theme

    Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog

    Designing for:
    Crafty Purple Frog , Sweet Pea Stampers ,Bearly Mine Designs , Kenny K and My Time To Craft

    SvarSlett
  4. Super lækkert kort til den lille ny... så sødt et motiv.

    Tak fordi du leger med på vores udfordring her på Card and Scrap!!

    SvarSlett