mandag 10. oktober 2011

Babysko





Her har jeg laget et babysko-dåpskort med
tilhørende "skoeske"

På lokket har jeg brukt Spellbinders Ovales LG for
å lage et lite tittehull i skoeska, også har jeg brukt
ei gelantinplate i, så det ser ut som et vindu!



Skoen er så fin i seg selv, så jeg ville ikke overpynte den.
Så jeg syntes det holdt med den lille silkesløyfa og med
"Til Dåpsbarnet-skiltet".


Under skoen har leg laget en ekstra såle, til å skrive på,
som jeg festet med en enkel brads på "helen".


Oppi skoen og på sidene på eska har jeg brukt
stempel fra Kort og Godt.

Utfordringer som jeg er med på:
Just Tracys Craft #october - Anuthing Goes

post signature

1 kommentar:

  1. My good ness what a sweet project! It's perfectly lovely.
    Thanks for playing at Just Tracy's and good luck,
    Farrah

    SvarSlett