søndag 5. februar 2012

En liten dåpskjole

Før helgen laget jeg et dåpskort til lille Linus Johan
som skal døpes i dag. Jeg ville prøve meg på et kjolekort
denne gangen, og blei ganske fornøyd! Passer jo perfekt som
dåpskort, når det ligner en liten dåpskjole.
Følte kortet ikke fortjente å komme ned i en konvolutt, så da laget jeg en
liten eske til det, og brukte gelantinplate som "vindu".
Teksten på bannerne har jeg printet ut fra pc.
I bunnen på eska har jeg stemplet et lite dikt fra Kort & Godt.
På selve kjolen har jeg brukt en cuttlebug embossing-folder,
lyseblått silkebånd og et lite perlehjerte.
På baksiden har jeg limt på et lite kors som jeg fant på nett og
fargela litt blått i Paint.




Her er malen jeg brukte, hvis du vil prøve deg på et selv!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar